26 sty 2014

JEST


Doczekałam się!


36 komentarzy:

  1. Jak pięknie <3 We wtorek wybieramy się do Wisły na narty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest i u Ciebie :-) Piękne zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie aczkolwiek wolę bez :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! U nas też już jest! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubisz zimę, to ją masz i do tego piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śnieg zostaje, ale mróz musi zniknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie! w końcu trochę śniegu tej zimy...

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas tez jest juz od dłuższego czasu... i ciągle pada i pada... :)
    Wczoraj nawet wcześniej wyszliśmy do kosciola, żeby troszke pospacerować i popodziwiac Panią Zime :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie:) Taką zimę lubię...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w całej swej cudownej okazałości :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie <3 Ja się chyba nie doczekam, tylko ten deszcz i deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beautiful picture. It's stunning.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie szaro i ponuro bez sniegu ...piekny krajobraz

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest i u mnie. I bardzo się z tego cieszę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Doczekałaś się... jak i ja :) Zdjęcie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. No niestety, do mnie też przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie piękne, ale zimy nigdy chyba nie polubię, mimo, że ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  19. długo trzeba było czekać. przyszła. podoba mi się biel za oknem, ale mam nadzieję, że długo nie będzie u nas gościła.
    fotograficznie wracam tu: http://www.dlanich.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdjęciu zima jest piękna, bo w rzeczywistości mogłaby sobie już pójść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)