7 paź 2014

JEŚLI RZECZY MAŁE NIE BĘDĄ CIĘ CIESZYŁY, TO I DUŻE NIGDY NIE UCIESZĄ


Od niedzieli jakoś smutniej.
Ciszej.Wolniej.
Trudno zrozumieć dlaczego.

 Zenith XP+ Helios 44m

"Przesterowałam moją głowę na pozytywne myślenie, żeby cieszyć się życiem. (...) Ja teraz rozumiem co znaczy cieszyć się każą chwilą. Doceniam każdą minutę. Zawsze powtarzam mojej córce: "Jeśli rzeczy małe nie będą cię cieszyły, to i duże nigdy nie ucieszą".

"Wyzbywam się więc złych emocji, które nagromadzone we mnie sprawiają, że cierpią na tym najbliższe mi osoby. Staram się więc nie ulegać impulsom, nie złościć, być po prostu na co dzień życzliwą. To działa w obie strony, bo im ja jestem lepsza dla siebie, tym jestem lepsza dla innych. Czynienie dobra powinno przede wszystkim dotyczyć nas samych."

Czasem komentarze są zbędne.
 Zamiast stawiać kolejny wirtualny znicz lepiej pomodlić się lub przesłać pozytywną energię tym, którym w jednej chwili zawalił się świat..