1 lut 2015

DZIEŃ DOBRY LUTY!



Luty!
Bądź dobry! 



32 komentarze:

  1. Fantastyczna zima na Twoich zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima w tym roku w końcu dotarła do mnie i w końcu zrobiłam troszkę zimowych zdjęć.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam kiedyś zimą. Mogłabyś odwiedzić rodzinę w BB :)

      Usuń
  3. Lubię luty bo zazwyczaj szybko mija :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zima w pełni! To co Tygrysy lubią najbardziej!

      Usuń
  5. Jak ja chce takiego widoku, dotknąć śniegu, ulepić bałwana, wdychać powietrze i mróz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjeżdżaj w góry! W Beskidach jeszcze mnóstwo śniegu :)

      Usuń
  6. Tak ladnie u Ciebie pastelowo. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. O to samo go dziś prosiłam :) Pięknie tam u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę! Jest gdzie spacerować.

      Usuń
  8. Tak. Doskonale. Luty bądź dobry! piękno na Twoich zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Piękny, bo zimowy. Rok temu było paskudnie!

      Usuń
  10. Niech będzie dla nas wszystkich dobry :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Luty bądź dobry dla wszystkich, słyszysz?!

      Usuń
  11. przepięknie! ach niech ten luty będzie dla nas wszystkich łaskawy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby! Trzymam kciuki, by dla Ciebie był wyjątkowy!

      Usuń
  12. chyba się do Was przeprowadzę ;)
    będzie lutowa tapeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapraszam. Będziesz mieć blisko do Elvisa :)
      Nie wiem - chyba odejdę od tapet.

      Usuń
  13. ... i Ty tak po takiej zasypanej drodze pomykasz samochodzikiem?? Ja to bym się bała odrobinę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka leśna droga, prowadzi do pięknej sali weselnej w środku lasu. Na szczęście nie muszę po niej jeździć, bo sama miałabym ogromnego stresa.

      Usuń

Dziękuję :-)