2 sie 2012

SŁOŃCA!

Trzymajcie kciuki, by jutro świeciło słońce! :-)

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trzymać co najmniej do 18:00 proszę ;)

      Usuń
  2. Trzymam, trzymam! Ja też potrzebuję słońce- na basen rano chcę jechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? Jest u Ciebie słońce? U mnie nie ma... nici z basenu :/

      Usuń
    2. Rano było ładnie, a teraz się pochmurzyło :(
      Nie wiem co z sesją ;(

      Usuń
  3. ja też trzymam :)
    ale będzie słonce :) podobno :) bo jutro znów planuje jechac na basen :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną u mnie chmury ;/

      Usuń
    2. Pogoda zmienia się teraz z każdą godziną, u mnie rano upał, przed chwilą mała burza i duży desz, teraz znów słonce i upał

      Usuń
    3. No, a u mnie właśnie zanosi się na burzę :(
      Chyba nici ze zdjęć!

      Usuń
  4. zasłużyliście - będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się, pogoda Cię nie zawiedzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam i zaciskam; będzie dużo słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful macro!
    Have a nice day!

    xoxo, Juliana
    [pjhappies.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  8. o załatwione, ale u mnie niech pada;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już się chmurzy, ale mam nadzieję, ze do popołudnia się utrzyma...

      Usuń
  9. jestem największym sceptykiem świata jeśli chodzi o prognozy pogody ale...jutro podobno ma świecić:)jednak kciuki warto trzymać..tak dla pewności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, by przegonić złe chmury, które zebrały się nad Bielskiem :)

      Usuń
  10. Ma być, ale dmuchajmy na zimne, trzymam kciuki:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie u Nas zapowiadają burze na popołudnie :(

      Usuń
  11. trzymam mocno, we wrocławiu pochmurno i burzowo, mam nadzieję, że u Ciebie jest ładniej...
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że popołudniu i pod wieczór nie przyjdzie to do nas...

      Usuń
  12. Cudowny bokeh!
    Nie wiem jak u Ciebie, ale u nas dzisiaj słabe nadzieje na słońce :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam i mam nadzieje,ze swieci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam! też bym chciała, bo u mnie chwilowo grzmi i leje :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nie za późno to i ja trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam, nawet trzymam nie bezinteresownie, żeby trzymanie w kupie rozciągnęło słońce na cały weekend ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. coś słabo trzymałyśmy kciuki ! :( mogłoby być jeszcze troche upalnie przez te ostatnie tygodnie wakacji ! Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. u nas w centralnej Polsce deszczowo, mam nadzieję, że mieliście słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia - w Polsce? wow ;-)
      U mnie lało niestety...

      Usuń
  19. extra...takie delikatne...i te kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)