20 wrz 2012

NINA

Mała zapowiedź.
Nina to jedna z trójki rodzeństwa, które w jeszcze ciepłe, wtorkowe popołudnie fotografowałam.
 




Dzień jest już coraz krótszy, więc i czasu na popołudniowe zdjęcia coraz mniej. 
Po pracy zostają już tylko 3 godziny kiedy jest w miarę jasno.
I przy całej mojej miłości do jesieni - to właśnie to przeraża mnie najbardziej.
Pozostają weekendy, kiedy to i tak jest całe mnóstwo innych rzeczy do zrobienia.

Obrabiam teraz kilka sesji na raz i z niczym się nie wyrabiam. 
Czy ktoś wie, jak sprawić, by doba miała 48h???
 

79 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcie, takie obrazy zachwycają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To zdjęcie końca lata...

      Usuń
  2. Mnie też to przeraża, trzeba będzie gotować rano ;)
    Czekam na resztę zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Kasiu czy pstrykasz lustrzanką - jeśli tak to wystarczy dobra lampa i powinno być ok.
      Warto zainwestować :-)

      Usuń
  3. piękne światełko, trzy to i tak nie jest źle ;), a może przerzuć się na sesje nocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesje nocne powiadasz? Brak mi dobrego sprzętu :-)

      Usuń
  4. Sama chętnie się dowiem jak przedłużyć dobę. Ja lubię, gdy wcześnie robi się ciemno. A jeszcze bardziej lubię wstawać, gdy za oknem ciemna noc. Wiem, dziwna jestem 8))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w gruncie rzeczy też to lubię, ale nie pod kątem zdjęć. No cóż, trzeba będzie pstrykać w weekendy :)

      Usuń
  5. Tym razem niebieskooka dziewczynka :-))
    Najcenniejsze co dziś mamy to czas ;-) Ja wiem, że mnie sporo czasu zbiera buszowanie w internecie, czasem za dużo ;-)
    Inna sprawa, że gdy byłam u rodziców na wsi czas mi tam płynął zdecydowanie wolniej (w internecie siedziałam zdecydowanie mniej) :-o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskooka blondyneczka - choć w tym świetle tak dobrze tego nie widać, bo zdjęcie robione jest pod światło :)
      Masz sporo racji w tym, że mnóstwo czasu marnujemy na rzeczy niepotrzebne, ale organizacja czasu to nie jest moja mocna strona :)

      Usuń
  6. Nie znam przepisu na wydłużenie doby, ale wierzę, że dasz radę:) Piękne kolory na fotografii; czekam na jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak poznam ten przepis to na pewno się nim podzielę :-)

      Usuń
  7. Nina podświetlona słońcem wśród traw - zachwyca zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciła ta mała trzpiotka :)

      Usuń
  8. O! Takie ujęcia lubię i takie właśnie światło:-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię to światło! Najlepsze!

      Usuń
  9. no niestety dni coraz krótsze a roboty tyle samo albo i więcej ;/ .
    Śliczna dziewczynka i super ujęcie ! :) Rewelacjaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Troszkę będzie mi brakować światła w długie jesienne wieczory...

      Usuń
  10. Od malenkości chciałam mieć na imię Nina, cale życie nie mogłam się pogodzić z faktem, że jednak jestem węgierką Kingą :D Co za ból ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nina wygląda jak aniołek w tym świetle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała Pani Jesień ;) Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. też na wszystko brakuje mi czasu, nie wiem od czego zacząć, by dobrze wyjść ze wszystkim ohh...
    a dziękuję za filmowe propozycję, muszę jeszcze wiele filmów przemyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny klimat tego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - uwielbiam klimat zachodzącego słońca :)

      Usuń
  15. oj jak Ja lubię Twoje zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma przepisu, aby doba była dłuższa, ale na pocieszenie dodam,
    że Einsteina i Mickiewicza, doba też trwała tylko 24 godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż! W takim gronie to faktycznie jakoś raźniej :)

      Usuń
    2. A widzisz! Im się udało odnieść sukces, to i Tobie się uda ;D

      Usuń
  17. Mnie to chyba nawet 48h by nie wystarczyło ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja - mnie pewnie też nie :-)

      Usuń
  18. Piękny portret Niny.
    Mnie jesienne ciemności też przerażają...
    Cierpię z braku światła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nawet mimo ciemności - kocham jesień :-)

      Usuń
  19. Piękny portret, z cudnym światłem w tle :) aż bije ciepło z tego zdjęcia :)

    Jagódko, mnie po pracy zostaje jedynie godzinka gdy jest jeszcze widno na polu, ale to i tak tylko wtedy gdy jest słoneczny dzień.
    To jest dla nas najgorsze... Bo przecież to, co kochamy najbardziej, to światło dzienne.... Nie cierpię robić zdjęć w pomieszczeniach ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Anetko! Będziemy robić zapasy zdjęć w weekendy, bo co innego Nam pozostaje? :)

      Usuń
  20. Jagódko, widzę, że sesje pełną parą!
    Dziękuję za te kilka maili! :))
    W głowie kiełkują się takie różne sesjowe pomysły... Tak jak u Ciebie...
    Ten blog i powazniejsze myslenie o takiej fotografii jest absolutnie dla Ciebie!
    Tak myślę na prawdę...
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Toniu, pełną parą - może w związku z tym doproszę się Pana Zabieganego K. o nowy szablon? Hm?
      Panie K. Czyta Pan to? ;-)

      Dziękuje i ja Toniu :-) Jak będziesz mieć chwilę - skrobnij. Lubię Twoje słowa!

      Usuń
  21. to zdjęcie jest jak obraz, przepiękny....też chętnie bym wydłużyła dobę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak już znajdziesz sposób - daj znać :)

      Usuń
  22. I jakie niebieskie oczeta to dziwcze posiada!
    Serdecznosci
    judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka - o niezwykłej urodzie. A jaki ma uśmiech!

      Usuń
  23. Jak tylko wyjde z pracy to czas leci Jak szalony I zaraz robi sie ciemno:( . Pozostaja weekendy, Wiem, ze to marne pocieszenie:))
    Pieknie portret!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zupełnie tak samo - co dziwne w pracy jakoś tak szybko nie biegnie.
      Weekendy będą Nasze :)

      Usuń
  24. Prawdziwa słowianka - piękna fotka ;)

    Cóż... ponoć po pijaku można zaginać czasoprzestrzeń xD. Pomogłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Rozbawiłaś mnie. Musiałabym stać się alkoholikiem, by ze wszystkim zdążyć :)

      Usuń
  25. A ja odliczam dni do 21 grudnia, bo pomimo że nienawidzę mieć urodzin, jest to dla mnie magiczna data, po której dzień zaczyna się wydłużać. I tak aż do 21 czerwca, czyli moich imienin. I co z tego, że imieniny lubię, skoro nie cierpię tego, że po nich dzień zaczyna się skracać. Czy ja nie jestem postacią tragiczną, niczym romantyczny kochanek? Jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amebo, 21.12 ma być koniec świata :-)
      A tak na poważnie to lubię ten moment, gdy dzień staje się coraz dłuższy :)

      Usuń
  26. Śliczną masz tą małą modelkę! :) i piękne ma oczy :) !!!
    Sama bym chciała,żeby doba trwała 48h :D !
    hm, a Ty z kad jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety jeszcze nikt nie wynalazł tak cudownego sposobu jak wydłużanie dnia, bądź też doby (zależy jak na to spojrzeć) :/ ahh
    świetny pomysł na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może jednak kiedyś uda się znaleźć taki sposób? :)

      Usuń
  28. jak królewna z łąk....
    pięknie :)
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nina to słodki, mały elf :)

      Usuń
  29. Śliczne zdjęcie dziewczynki z jesienną ozdobą we włosach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. też uwielbiam blogować i chyba właśnie dlatego zostaję.

    OdpowiedzUsuń
  31. O! Jak już ktoś Ci podpowie jak wydłużyć dobę - to ja też chętnie się dowiem :)
    Notoryczny brak czasu na wszystko.
    Zdjęcie cudne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się podzielę tą tajemną widzą, jak tylko ją uzyskam :)

      Usuń
  32. Niby weekend, a ja i tak nie mam czasu. :) Świetne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. Weekend też zabiegany...

      Usuń
  33. Ależ prawdziwą magię udało Ci się uchwycić, cudne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie miękkie, niskie światło. Doskonałe do jesiennej sesji! Piękne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)