7 lip 2013

GRYFICE - ROCA



Dziś mała zdjęciowa relacja z wizyty w Gryficach.
Wraz z innymi blogerkami zostałam zaproszona do zwiedzenia fabryki firmy Roca.
Mimo, iż nie prowadzę bloga o wnętrzach, tematyka ta jest stricte związana z moją pracą zawodową, dlatego z przyjemnością przyjęłam zaproszenie. 
Żałuję tylko, że na hali produkcyjnej nie można było robić zdjęć, bo proces powstawania wanny jest naprawdę ciekawy :-)

Na koniec miałyśmy możliwość przetestowania osobiście efektów działania wanien z hydromasażem marki POOLSPA wchodzącej w skład firmy ROCA.
 Powiem jedno - zaczynam odkładać na taką wannę ;-)

Więcej możecie dowiedzieć się na facebookowym profilu PROJEKT DIZAJN.








Portret w słuchawce prysznicowej musi być ;-)




44 komentarze:

  1. Niesamowita umywalka na drugim zdjęciu <3 a taką wannę z hydromasażem też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też. Musi być zbawienna na wszelkie objawy pomarańczowej skórki! :)

      Usuń
  2. Jak nie lubię leżeć w wannie, tak w takiej bym chętnie się popluskała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie taka wanna idealnie sprawdziłaby się w zimie. Mam niskie ciśnienie, wiecznie mi zimno, po powrocie z pracy ubieram legginsy, długaśny, gruby sweter i zakopuje się pod kocem. 10 min. w takiej wannie pobudziłoby mnie i postawiło na nogi.

      Usuń
  3. Ale czaderskie jacuzzi, i jeszcze się w takim wymoczyłaś, szczęściaro!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziwne, że byli tacy, którzy nie chcieli spróbować :-)

      Usuń
    2. Żartujesz chyba??? Kto mógłby nie chcieć choć na chwilę zanurzyć się w takiej oazie!! A może ci, co bali się wody :P

      Usuń
  4. ... do takiej wanny musi byc mieszkanie...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Niektóre z nich bardzo dużo ważą i strop musi być dodatkowo wzmocniony, jeśli łazienka znajduje się na piętrze.

      Usuń
  5. Ale fajnie, sama bym chciała mieć taką wannę z hydromazażem, ale tylko gdybym miała o wiele większą łazienkę.
    Przy czym uważam, że moja jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka wanna to teraz moje marzenie. Jak będę wykańczać łazienkę - na pewno wezmę ją pod uwagę!

      Usuń
  6. chciałoby się taką wannę, sądzę, że na ten stan nawet by mi się nie zmieściła :) jesteś architektem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - nie jestem, natomiast pracuję w pracowni architektury :)

      Usuń
  7. świetny blog! Naprawde jestem zachwycona :) Zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja również nie pogardziłabym taką wanną... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie to tak język pokazywać ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam świadoma tego, że zdjęcie pójdzie do publikacji :)

      Usuń
    2. Dobra, dobra Żuraw ;-)
      Po prostu pokazałaś swoją prawdziwą naturę :-)

      Usuń
  10. Chętnie bym poleniuciwała w takiej wannie. Niestety nie jest ona do mojej malutkiej łazienki w bloku mieszkalnym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.Niektóre z tych wanien wymagają większej przestrzeni, natomiast były i takie, które spokojnie zmieściłyby się w łazience blokowej :)

      Usuń
  11. Szkoda że nie mam miejsca ani kasy na taką wannę ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też brakuje i jednego i drugiego. Ale nigdy nie mów nigdy!

      Usuń
  12. kocham takie wanny moje marzenie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. przydalaby mi sie taka wanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie, Czekoladko? :-)

      Usuń
    2. o tak...juz sobie wyobrazam siebie lezaca w niej z ksiazka i goraca czekolada :)

      Usuń
  14. mogę:) nie mam pojęcia w czym był problem
    a na zdjęciach cały czas Kazimierz Dolny

    na taką wannę przydałaby się jeszcze duuża łazienka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zorganizuje ogólnopolską zbiórkę na prezent ślubny i koleją majówkę spędzimy w jacuzzi, w Twoim ogrodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko mogę się domyślić jaki relaks daje taka wanna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relaks i odprężenie stuprocentowe. Aż się nie chciało wychodzić.

      Usuń
  17. Ooo, pojechałaś do Gryfic :-)
    Ja się nie zdecydowałam. Daleko... ;-)
    Nie mówiłam Ci chyba jeszcze, ale bardzo podoba mi się nowy dizajn Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moaa - ja miałam znacznie dalej - 10h :-)
      A Ty mogłaś lecieć samolotem z Wawy, więc nie było źle. Szkoda, że Cię nie było, bo liczyłam na spacer na plaży i może jakieś zdjęcia ;>
      No cóż! Może następnym razem się uda!

      Usuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia ! Pozdrawiam jeszcze z Barlinka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz Ty! Jeszcze się byczysz! Takiej to dobrze! ;-)
      Też chcę!

      Usuń
  19. Rewelacyjna wanna :)
    Uwielbiam długie kąpiele, prysznic zdecydowanie przegrywa u mnie jeśli chodzi kąpanie się :)
    A w takiej wannie to przesiedziałabym pewnie cały wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyśl, że wannę z pierwszego zdjęcia można mieć na tarasie i nawet zimą cieszyć się bąbelkami z jacuzzi ;)

      Usuń

Dziękuję :-)