14 mar 2015

BEZ TEGO ANI RUSZ!


Nie wiem, co każda kobieta powinna mieć w torebce, bo każda z nas jest inna i ma inne potrzeby. Nie wiem też jakie są rzeczy, bez których nie da się żyć, ani co jest obowiązkowym must have.  Zdradzę Wam za to bez czego ja nie ruszam się z domu każdego dnia.

1. Kubek, a w nim obowiązkowo woda z cytryną i imbirem. Od tego zaczynam każdy dzień, zabieram ze sobą do samochodu jadąc do pracy.  Polecam każdemu przed śniadaniem zacząć od takiego oczyszczającego napoju :) Kubek od dziewczyn z bloga Love2work :)

2. Terminarz. Bez niego ani rusz. To tutaj zapisuję wszystkie sprawy do ogarnięcia, terminy sesji, czy pomysły, które wpadną mi do głowy. Ten piękny kalendarz wygrałam u jednej z moich ulubionych fotografek.

3. Telefon. O tym jaki jest niezbędny przekonuję się wtedy, kiedy zdarza mi się go zapomnieć :-)))

A skarpetki wszelakie wprost uwielbiam!
Macie swoje ulubione przedmioty, bez których nie ruszacie się z domu? 





To już ostatni dzień wyzwania blogowego u Uli. To była ciekawa i bardzo fajna odskocznia od codzienności :)


25 komentarzy:

  1. Telefon, klucze, portfel albo przynajmniej zestaw dokumentów :)

    W torbie mam jeszcze notes i kalendarz, ale to jak biorę torbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obowiązkowo! Dokumenty, portfel i klucze zawsze są w torebce :)

      Usuń
  2. Telefon, to chyba teraz u każdego podstawa:) więc- telefon, błyszczyk, kolczyki- zawsze muszę jakieś mieć, a mam ich ogromną kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz! A ja bardzo rzadko noszę kolczyki :)

      Usuń
  3. Skarpety super, uwielbiam tego typu, szczególnie w pracy są bardzo przydatne;)Notatnik rzecz jasna-bez niego ani rusz, telefon zawsze mam przy sobie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jesienią i zimą po powrocie z pracy wskakuje w ulubione skarpety :)

      Usuń
  4. Telefon! Niestety to podstawa :) Pomadka do ust zawsze i lusterko ze szczotką do przeczesywania włosów, to taka mała obsesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominam sobie czasy mojego LO, gdy spędzałam dłuuuugie minuty czekając na koleżankę w miejscu, gdzie się umówiłyśmy, a jej jak zwykle uciekł autobus. Jak myśmy funkcjonowali bez komórek? :)

      Usuń
    2. Stwierdzam krótko, wtedy było lepiej!

      Usuń
  5. Telefon, portfel i notes, koniecznie z jakimś długopisem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie! długopis to też rzecz niezbędna! Zawsze obecny!

      Usuń
  6. Błyszczyk jest obowiązkowy. Nie wiem jak to działa, ale jeśli tylko go zapomnę moje usta wysychają dwa razy szybciej i mocniej niż wtedy kiedy mam go w torebce ;) Telefon to drugi niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja błyszczyk lub pomadkę noszę często w kieszeni. I niestety gubię nagminnie.

      Usuń
  7. Ja tez zawsze rano wypiłam szklankę wody z cytryna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda z cytryną (ciepła) jest super! Zdrowa i działa chyba na mnie lepiej niż kawa! Od razu mnóstwo energii do działania :)

      Usuń
  8. Skarpetki <3 Też uwielbiam taką kolorową ekstrawagancję w butach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Notes rzecz ważna, ale jak ktoś wyżej wspomniał dobrze mieć też długopis! Bo bez tego notes na nic się zda!

      Usuń
  10. kolorowe skarpetki noszę i ja ;)
    ja zamiast kubka noszę butelkę wody mineralnej...terminarz,dokumenty,klucze i telefon to podstawa wyposażenia kobiecej torebki:)

    w mojej znajdziesz jeszcze śrubokręt(nie pytaj dlaczego ;0 ),mokre chusteczki,żelki,gumy do żucia,plastry,Bepanthen do odkażania ran i...ale to chyba nikogo nie zdziwi-czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Wiesz, że ja od pół roku też noszę śrubokręt!? Szef kiedy próbował naprawić mi coś tam w bezpiecznikach od wycieraczek w moim aucie i zostawił śrubokręt u mnie pod maska, wzięłam do torebki i zapomniałam o nim :)

      Usuń
  11. Wprowadzam zdrowsze nawyki i (z wielkim trudem) zaczęłam zastępować poranną kawę , szklanką wody....
    Podobnie ...bez terminarza , jak bez ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj - ja próbowałam odstawić kawę, zamienić na inkę itp. Ale nic z tego :)

      Usuń

Dziękuję :-)