20 lis 2012

MAŁE OGŁOSZENIE WIELKA PROŚBA

Znacie akcję SZLACHETNA PACZKA?



W zeszłym roku nie udało mi się wziąć udziału...
W tym, o wiele wcześniej zaczęłam myśleć o akcji, zdążyłam się zgłosić i wybrać "swoją" rodzinę.

Młoda mama, trójka dzieci, niepracujący, młody tata.
Jednopokojowe mieszkanie.
Czterolatka, pięciolatka i miesięczna dziewczyna.
Dochód na osobę na miesiąc po opłaceniu wynajmu i rachunków 130 zł.

Dlaczego oni?
Przeglądając ogłoszenia rodzin natknęłam się na wiele próśb.
Ktoś wpadł w spiralę kredytów chwilówek, ktoś potrzebuje materaca odleżynowego, ktoś inny marzy o mp3, inny ktoś o Rafaello
Jedna rodzina prosi o pieluchy dla dzieci i grę na PS3 dla taty - w miarę możliwości...

W moim zgłoszeniu rodzice nie proszą o nic dla siebie
W punkcie "specjalne upominki", które są dla darczyńcy informacją o dodatkowym - nie przymusowym prezencie dla rodziny wpisali: kredki, kolorowanki, lala, zabawka piesek.

Potrzebują głównie artykułów spożywczych, pieluszek, ubranek zimowych dla dzieci, środków do pielęgnacji najmłodszego dzieciątka i... łóżeczka dla niej, gdyż mają w tej chwili tylko dwa łóżka - w tym na jednym śpią z malutką, a na drugim śpią dwie pozostałe córeczki. 

Mój pracodawca obiecał zrobić zakupy spożywcze, znajomi z pracy zorganizują jakieś pieluszki, chusteczki nawilżane. 
Mi udało się dziś wyhaczyć łóżeczko w całkiem fajnej cenie, w następnym tygodniu jadę go kupić, ktoś dorzuci materacyk, inny ktoś obiecał matę edukacyj...

Napisałam kilkanaście maili do różnych firm i muszę przyznać, że spotkała mnie miła niespodzianka, ale na podziękowania przyjdzie jeszcze czas. 

By w paczce znalazło się wszystko o co prosiła "moja" rodzina potrzebna jest odzież zimowa min. kurteczki/spodnie lub kombinezony rozm. 6-9, 110 i 98 i buciki rozm. 26. Staram się to zorganizować, ale o ile z ciuszami dla najmłodszej dziewczynki nie było problemu, bo jestem w takim wieku, że mam dość sporo znajomych z maleńkimi dziećmi, to już jeśli chodzi o dzieci w wieku 5 czy 4 lat jest już problem.

Jeśli ktoś z Was dysponuje w/w rzeczami w dobrym stanie lub innymi, którymi mógłby się podzielić i tym samym razem ze mną przyłączyć się do SZLACHETNEJ PACZKI serdecznie zapraszam ;-)

Może w Waszym KALENDARZU ADWENTOWYM znajdzie się właśnie takie zadanie, by wybrać jedną książeczkę, lalę czy kolorowankę i podarować ją biednym dzieciom, sprawiając tym samym by ich święta również były piękne...

Drogie mamy-bloggerki, często testujecie produkty różnych firm. Może macie coś, co nie koniecznie jest Wam już potrzebne, a tej rodzinie może posłużyć jeszcze długi czas.


Drogie bloggerki - często organizujecie u siebie różnego rodzaju Candy - a gdyby tak oddać coś bezinteresownie  bez promowania swojego bloga potrzebującej rodzince? ;-) 

Postanowiłam, że kupię też jakiś drobny upominek dla rodziców. 
Dziewczyna jest moją rówieśniczką. 
Co prawda nie prosili o nic... ale właśnie dlatego chciałabym, aby w paczce znaleźli także coś dla siebie.

W Waszych miastach na pewno również jest SZLACHETNA PACZKA. 
Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej.
Zobaczcie, może jakaś potrzebująca rodzina czeka właśnie na Waszą pomoc. 
Warto zapytać pracodawcę, wychowawcę, kolegów, koleżanki z pracy, szkoły, uczelni i zorganizować taką zbiórkę u siebie...


Jeżeli macie coś - czym chcielibyście się podzielić czekam na maila.
Wyłączyłam w tym poście możliwość komentowania.