30 maj 2013

SPACER PO OBRAZIE



Zabieram Was dziś do galerii na niezwykły spacer po obrazie.
Towarzyszy mi Jagódka, jej mama- która była inicjatorką pomysłu oraz genialne ciuszki NOSWEET.
Czy te robale nie są boskie?
A wykończenie koszulki - niczym skrzydełka małego żuczka? Świetne!

Wracając do obrazu...
Jeśli ciekawi jesteście jak powstawało dzieło - obejrzyjcie koniecznie- KLIK. 








Rośnie mi prawdziwa Jagodowa konkurencja - spójrzcie tylko :-)


W poście wykorzystano elementy wystawy malarstwa Leona Tarasewicza.



P.S To nie jest post sponsorowany. Żadna galeria ani marka odzieżowa nie zapłaciły mi za napisanie tego posta ;-)

P.S 2 Ciekawi jesteście co autor miał na myśli? 
Żółte kropki symbolizujące judaizm???  
A ja myślałam, że to po prostu... łąka. No cóż. Każdy ma swoją interpretację :))

33 komentarze:

  1. Fantastyczne zdjęcia...robale świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuuuu super!! najbardziej podoba mi sie jak Jagood robi zdjecie popdlodze:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne miejsce, piękne zdjęcia, fantastyczne ciuszki no i mała zdolniacha! Uważaj kochana, bo konkurencja faktycznie mocna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały fotograf rośnie ;)
    Mam swoje 'najulubieńsze' zdjęcia - pierwsze od góry oraz trzecie od dołu :) Jagódka ma chyba jeszcze inną interpretację tego dzieła :D Pytałaś? Dzieci mają niesamowitą wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Gosiu, Jagódka wyraziła zachwyt dziełem, biegając po nim tam i z powrotem:) ale też udało się zbierać kwiaty z 'łaki':)łatwo nie było.

      Usuń
    2. Nie dziwię jej się :) Pewnie sama bym do niej dołączyła ;D Tyle koloru nie może pozostawić człowieka obojętnym :)

      Usuń
    3. o tak! Łatwo nie było, ze względu na ograniczony czas. Ale udało się! :)

      Usuń
  6. Widziałam ten obraz w tv i bardziej powiedziałabym, że to artystyczny nieład ;)
    A na konkurencję uważaj ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzenie po obrazie-fajne, ja tam lubię takie ekperymetny.
    A zdjęcia jak zwykle urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia swietne, doskonale kolory!!Przyznam sie szczerze ze zazwyczaj zanim zaczne czytac post, ogladam zdjecia, wiec pierwsza mysl jaka mi przyszla to jak bardzo musialas sie napracowac zeby zachlapac farbami cale pomieszczenie do scenografi. Dopiero potem przczytalam ze do realizacji wykorzystalas elementy wystawy :-)
    Swietny pomysl!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba daleko mi to takiego poziomu jak Pan Leon :-)

      Usuń
  9. Jak ona śliczna! I zdjęcia świetne, artystyczna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacjaaaa!!!
    Zdjęcia, obraz, dziewczynka - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale świetne!!!!!!!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia! Mała Jagoda jest śliczniutka :)

    Ja też pomyślałam o łące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie. :) No i konkurencja rośnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie ma takich koszulek z robalami w większym rozmiarze, też bym taką chciała:)
    Zdjęcia przecudne, a najbardziej podoba mi się pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są.
      Widziałam na ich fanpage na facebooku mamę i dziecko w takich robalowych tunikach.
      Spróbuj do nich napisać.

      Usuń
  15. Jake genialne :) co za kolory :)
    a Jagódka z tym aparatem - no cudowna modelka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Tarasewicza, a Jagódka na tym tle prezentuje się wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne kolory,rewelacyjne zdjecia...jedym slowem BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tlo do sesji genialne!:) i w ogole cudna sesja...

    OdpowiedzUsuń
  19. geeeenialne zdjęcia, cudone kolory<3<3<3
    zaprazam na noego bloga! http://inlovewithmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę,że u Was i żuczki i chmurki tez są :) cudnie wygląda w tych ciuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna bajecznie kolorowa sesja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)