18 lis 2013

SZLACHETNA PACZKA


Kochani! 
To już! W sb ruszyła baza rodzin Szlachetnej Paczki! 
Znów wiele opisów chwytających za serce i nie pozwalających zasnąć.
Znów tyle rodzin, którym chciałoby się pomóc...
Bo jak tu się nie wzruszyć, gdy ktoś prosi... o garnek, by móc ugotować zupę, a 3 letni chłopciec  prosi o autko "choćby małe". 

Rok temu pokazaliście mi, że moc bloggerów jest ogromna. 
Że w dobrej sprawie potrafimy się zjednoczyć i zdziałać coś na prawdę fajnego!
Od wielu z Was otrzymałam wsparcie większe, niż od niejednej osoby, która znam lata.
Mój dom, na dwa tygodnie zmienił się w prawdziwy magazyn.
TUTAJ i TUTAJ możecie przeczytać o zeszłorocznej akcji.

Pokażmy, że i tym razem damy radę!
Ja mam już "swoją rodzinę" dla której przy pomocy znajomych i przyjaciół będę starała się zorganizować paczkę. Potrzeby są duże, bo musimy kupić kuchenkę gazową.
Jest też dwójka dzieci - Jaś i Małgosia.

POMÓŻCIE I TYM RAZEM!
Jeśli ktoś z Was chciałby mi pomóc, przyłączyć się do Szlachetnej Paczki - piszcie.
Jeśli podczytują mnie osoby, które często otrzymują w ramach testów produkty dla dzieci - dajcie namiar na takie firmy.
 Rozejrzyjcie się w okół siebie, może w domu macie niepotrzebny komplet pościeli, koc lub ręczniki, albo naczynia
Liczy się każda pomoc!

A może sami przejrzycie bazę rodzin w Waszej okolicy?
Może razem z kolegami ze studiów, z pracy, ze szkoły zorganizujecie paczkę dla rodziny z Waszego miasta?
Zachęcam gorąco!




P.S Jeśli jesteście zainteresowani pomocą - piszcie sun_flowers@go2.pl
Chętnie podam więcej szczegółów.
 P.S W tym poście jest wyłączona możliwość komentowania.